jetfightingptsd.reismee.nl

reis van mijn leven..

Weer een andere naam.. maar het omvat precies alles waar ik de afgelopen jaren voor heb gevochten..

na de jettt.reismee.nl en de wanderlusttt.nl is nu de jetfightingptsd.nl in de lucht..

Want dit keer gaat het om mij alleen.. ik heb een ticket geboekt voor Bangkok en dan door naar Chiang mai naar het lichtfestival daar (loy krathong).. ik heb al 5 jaar lopen roepen dat ik als alles achter de rug was ik daar naartoe zou gaan ... little did i know dat het 5 jaar zou gaan duren..!!

Dus daar is het begin.. dan door naar noord Vietnam, Hanoi en dan hai phong waar mijn neefje Roy nu woont en werkt.. dan de wonderen van cat ba island, door naar hue en hoi an.. daar wacht mij een yoga cursus bij zonsopgang op het strand..

Vliegen naar ho chi minh en door naar my favourite Cambodja!

Daar nog eens naar het s21 museum en dan naar mijn geliefde sihanoukville.. ditmaal wel koh rong aantikken en daar mijn zen vinden... Siem reap nog aantikken voor de zonsopgang bij de tempels van angkor wat en uiteindelijk eindigen in het crazy Bangkok!

Ik kijk er enorm naar uit.. ondanks dat het fysiek en psychisch een uitdaging gaat worden.. dit is voor mij gevoelsmatig zó nodig om gebeurtenissen een plek te geven..

Ik ga jullie middels deze blog op de hoogte houden van mijn avonturen.. want als ik 1 ding heb geleerd in Azië... is dat er freeeee WiFi is.. ?